Concurs – Câte lucruri încap în bagajul unei fete?

În ultimii ani am învățat să-mi fac bagajul repede și eficient, rar mi se mai întâmplă să uit câte ceva important acasă ori să car lucruri inutile după mine. Ca să ajung la performanța asta a trebuit să-mi fac vânătăi la umeri din cauza unor rucsacuri prea grele, să plătesc taxe suplimentare pentru gabarit depășit la aeroport, să car după mine fier de călcat în troller (?!), 8 perechi de pantofi deși știam că nu voi purta decât 2 și alte asemenea. Inutilități, cum spuneam.

Când au lansat clasa Premium Economy, reprezentanții Lufthansa s-au gândit și câte lucruri ar putea să încapă în bagajele unei femei, mai ales că acum permit gratuit check-in-ul gratuit a 2 valize de maximum 23 de km fiecare. Concluzia lor e oarecum previzibilă: 23 de rochii, 23 de perechi de pantofi, 23 de perechi de pantaloni.

Noi vă provocăm la un exercițiu de memorie și vă invităm să ne spuneți printr-un comentariu la acest articol, care sunt cele mai ciudate/inutile lucruri pe care le-ați pus în bagaj? Ca să nu munciți degeaba, avem un premiu util pentru voi, de la Lufthansa: un troler ca cel de aici.

Aveți la dispoziție o săptămână să răspundeți la întrebare, iar câștigătorul îl vom alege prin tragere la sorți (random.org) marți, 9 decembrie 2014 și va fi anunțat pe această pagină.

***

Update: Concursul s-a încheiat, vă mulțumim tuturor că ați participat în număr atât de mare. Comentariu câștigător este al 48-lea și aparține Elenei Clinciu. Elena, vei primi în scurt timp un email de la noi, să vedem cum facem să intri în posesia premiului.

__________________________________________________________

Dacă vrei să fii mereu la curent cu destinațiile despre care scriem, intră în Gașca celor mai plimbărețe fete din România!
Urmărește-ne pe FacebookTwitter și abonează-te prin RSS la articole.
Sunt și aici

Loredana

Jurnalist de profesie, consultant în turism de 6 ani și blogger de travel de aproape 5 ani.
De când am devenit mămică, am continuat să călătoresc la fel de mult, doar că am încetinit ritmul. Dau oricând o vacanță la țară, într-un sat izolat, într-o casă de oaspeți cu poveste în locul unui city-break și o tură pe munte cu tot cu copil în spate pe o sesiune de shopping, cu fetele, la Milano.
Bucătăria locală e de cele mai multe ori motivul principal pentru care îmi fac bagajul și plec la drum și cele mai prețioase suveniruri cu care mă întorc acasă sunt gusturile, mirosurile și fotografiile pe care le fac cu DSLR-ul.
Visul cel mare e o călătorie cât vara de lungă în America Centrală și de Sud.
Loredana
Sunt și aici

1. Lucruri ciudate pe care le-am pus in bagaj… nu stiu, poate un cozonac impachetat printre pulovere, atunci cand am vizitat niste prieteni in Spania in apropierea Craciunului. Insa este o regula ca de fiecare data cand plec sa iau cu mine 2-3 perechi de incaltari (inclusiv una cu toc, nu stiu sa spun de ce) si sa ajung sa port numai una, pentru ca este cea mai comoda atunci cand merg pe jos kilometri intregi. Deci mi-ar fi de folos un troller mai mare, ca sa aiba loc pantofii inutili. 🙂

2. Cel mai ciudat bagaj pe care l-am avut pana acum a fost un bagaj de avion, inutil pentru mine dar foarte util pentru persoanele care ma asteptau la destinatie: intr-un rucsac Atta de 60L care a functionat ca bagaj de cala, am transportat un aspirator. In compartimentul lui pentru praf (proaspat spalat si deci suficient igienizat) erau indesate vreo 10-15 cutii si pungi de ceai, ca doar nu era sa nu folosesc bunatate de spatiu liber si protejat. Pe langa furtunul care a inclus si tubul telescopic metalic (in care erau indesate niste perechi de sosete), a mai incaput si un sac de compresie in care se aflau 2 pilote Ikea (mari, de 2 persoane). Dar nu a mai incaput si peria aspiratorului, pe care am pus-o in bagajul de mana, alaturi de cateva efecte personale ale mele, ca om care mergea intr-o vizita la prieteni. La controlul din aeroport s-au crucit vamesii si era gata-gata sa nu pot trece cu peria de aspirator in bagajul de mana. M-am tinut tare pe pozitii si i-am convins ca restul aspiratorului se afla in bagajul de cala (cred ca puteau sa verifice, daca escalada situatia, pentru ca ma simteam foarte hotarata sa livrez aspiratorul complet) si ca o perie de aspirator nu se poate regasi printre obiectele interzise intr-un bagaj de mana.
    Asa s-au nascut „Aventurile unui aspirator, Bucuresti – Paris, par avion”.
    🙂

• Alex, chiar daca norocosul/norocoasa va fi extras/a prin random.org, este cel mai tare bagaj de care am auzit vreodata! Sper sa castigi 🙂

3. Buna! Eu am tot calatorit si in general a trebuit sa indes in bagaj o gramada de haine pe care de multe ori nu le-am purtat deloc, cum ar fi pijamale, haine prea groase, pantofi cu toc … Am mai carat dupa mine si fier de calcat micut(care este inutil sincer), oja care mi s-a varsat in bagaj si a ucis toate hainele. De asemenea, am mai avut o sticla de vin si un chec, care intra la categoria de obiecte fragile si mi-au dat emotii.

4. Cred ca cel mai ciudat lucru a fost sa bag o valiza mai mica in alta valiza mai mare ca sa le pot lua pe amandoua cu mine la intoarcerea din calatorie.
    In rest, lucruri inutile au fost prea multe haine de care nu aveam nevoie, umbrela, mai multe perechi de incaltari care nu era chiar comfortabile.
    In general, mai pastrez un rand de haine si tot ceea ce este important si in bagajul de mana deoarece iau in calcul posibilitatea sa se piarda bagajul de cala.

5. Buna Lufthansa si TravelGirls 🙂
    Lucrurile cele mai ciudate/inutile din bagajul meu au fost… varza murata,muraturi,gem si mult cozonac pentru cei plecati in strainatate,multe bluze,pantaloni,rochite ,tricouri si pantofi pe care le-am avut in bagaj si nu le-am purtat ,diverse accesori pe care pana la urma le-am daruit celor dragi ,pungi de ceaiuri,ciocolati,pana si condimente 🙂

6. Deloc tipic pentru o fata, insa de obicei iau cu mine in bagaje doar esentialul. Cred ca cel mai ciudat lucru pe care l-am avut in bagaje a fost o roata de cascaval. Nu s-a dovedit a fi cea mai buna decizie a mea 🙂

7. Mi-am pus prosoape, tot felul de dezinfectante, nenumarate carti, desi am verificat dinainte sa merg intr-un loc un sa fie totul curat si in care sa nu ma plictisesc, deci toate lucrurile erau inutile.

8. Ciudate pentru unii: perna mea preferata, cartile de vizita, un aparat de tensiune..
    In categoria inutile,insa nu se stie niciodata: haine si incaltaminte de parca nu mai ma intorceam un sezon acasa, un cort si saci de dormit…pe plaja,precizez nu cea de la Vama Veche…

9. Am carat in bagaje boxe, teancuri de carti, o papusa gonflabila – una mica mica, de la power puff girls, o gluma pt un prieten, chestia e ca am luat-o cu mine direct umflata sa nu mai stau la destinatie sa suflu in ea, fier de calcat, tone de haine – cel mai rau a fost cand m-am trezit cu haine care nici macar nu-mi veneau – oooook, that was a waste of space, mai multe posete – diferite culori si marimi, deh, sa ma asortez mereu, tocurile deja erau obligatorii – am inceput insa sa ma destept in ultima vreme si le-am mai lasat pe acasa, lumanari ornamentale… si asa ca extra, daca se pune ca si bagaj desi nu a fost cu avionul/trenul (slava domnului pt asta), cand m-am mutat (twice) am luat cu mine dintr-un apartament in celalalt niste flori uscate pe care le primisem de la prietenul meu de-a lungul anilor, eram prea atasata de ele sa le las acolo.. prietena lu’ frate-miu le-a aruncat acum 2 luni, dupa 7 ani de cand le aveam, i hated her :)))

Faza cu bagajele astea e ca te maturizezi in timp si te prinzi dupa o vreme la ce poti renunta + ajuta mult sa ai doar bagaj de mana cand pleci, ca nu prea ai incotro si te organizezi mai bine 🙂

10. Un lucru inutil pe care l-am carat in bagaj a fost un tuciulet de aluminiu pe care l-am dus in rucsac pe crestele Fagarasului, gandind ca vom face de mancare in el. De prisos sa precizez faptul ca in varful muntelui nu cresc paduri ca sa faci foc 🙂
    Am scuza ca aveam 16 ani la momentul respectiv

11. Inutil nu consider nimic pana in moemntul in care incep sa ma lovesc de ele.Cel mai inutil lucru, in toate calatoriile mele, a fost fierul de calcat… N-am ajuns niciodata sa calc ceva (am si un mare talent la impachetat :D)

12. Lucruri inutile au fost prea multe haine de care nu aveam nevoie, umbrela, mai multe perechi de incaltari care nu era chiar comfortabile.
    In general, mai pastrez un rand de haine si tot ceea ce este important si in bagajul de mana deoarece iau in calcul posibilitatea sa se piarda bagajul de calatorie.

13. Acuarele si bloc de desen plus creioane si carioci.
    Pietre ( mari si mici ) . Sunt mare fana a pietrelor cu forme si culori ciudate 🙂 Dar sunt greleee in bagaj !

14. Un smoc de chei de usi,yale,lacate,de care si un spargator putea fi mandru.Eram student In Sibiu si stateam intr-un camin de fete,in camera de oaspeti, cu inca un talalau.Cateva ne-au folosit,restul(cam 2 kg)nu.

15. Celm mai ciudat bagaj cred ca a fost cand a trebuit sa car mai multe tigai pentru niste cunostinte din strainatate de la familiile lor din tara.

16. Haine multe- sunt inutile si le caram de fiecare data!Imi cumpar cateva haine de pe-oriunde ma duc si le port, fiind noi si frumoase.Cele de-acasa raman balast…Imi iau si medicamente pe care nu le folosesc.Dar ,daca?…Sunt sanatoasa, nu iau deloc medicamente si farmacii sunt peste tot!

17. Cand am plecat la mare mi-am luat manusile din greseala .In schimb mi-am uitat costumul de baie pentru ca am confundat pungutele intre ele

18. Nu calatoresc foarte mult, dar atunci cand o fac tind sa imi iau foarte multe lucruri dupa mine (de ex.5 perechi de blugi pentru 3 zile) sau foarte multe cosmetice. Inutile nu as spune ca sunt, doar ca sunt mult mai multe decat am nevoie.

19. daca mi-amintesc bine, parca intr-una din ierni mi-am pus din viteza un costum de baie, eu mergand sa petrec revelionul, la Budapesta!!!!

20. cle mai ciudate lucruri pe care le-am pus in bagaje au fost aduse din Croatia.Mi-am incarcat valiza cu scoici adunate de mine de pe plaja,cu cochilii de melci,unde mai pui ca mi-am bagat si o stea de mare,si cred ca era vie ,noroc ca o pusesem intr-o punga .Cand am ajuns acasa si am deschis punga era sa lesin de mirosul emanat.Mare e gradina lui Dumnezeu,pacat ca unii au sarit gardul.Ce o fi fost in mintea mea nu as sti sa va zic.

21. Am carat cu mine haine pe care nu le-am imbracat, papuci de apa in locuri in care tremuram de frig, pelerina de ploaie in locuri in care ploua o singura data pe an sau chiar nici atunci, salam, covrigei si alte chestii ingrasacioase.

22. Lucruri inutile….cu gramadaaa: haine prea multe ( ajung sa port doar jumate), incaltaminte prea multa( port doar una singura), tot felul de creme (chiar daca stateam doar 2 zile), trusa de machiaj cand mergeam la mare ( nici acum nu stiu de ce pentru ca eu nu prea ma machiez)…si exemplele ar putea continua. Clar…stau prost la facutul bagajelor..3 sferturi din lucruri sunt inutile.

23. Buna.Lucruri inutile sunt multe pe care le car cu mine in concediu,de exemplu fuste si nu imbrac nici jumatate din cele care le iau,sandale ,pantofi cu toc,bijuterii si toate pentru”in caz de nevoie”si nelipsitul fier de calcat,pe care daca stau sa ma gandesc bine nu l_am folosit niciodata.

24. inutile nu dar ciudat foarte am transportat un porc taiat ptr copii scurganduse din geamantan sange ma luat politia la antrebari si cercetari

25. cele mai caudate lucruri pe care le-am avut in bagaj ar fi fierbatorul cu cele 2 cani ,fara ele nu plec nicaieri, aparat de pisat ustuiroi, ustensila pt curatat cartofi, odorizant pt camera cam astea ar fi cele mai caudate lucruri,dar de fiecare data le folosesc, macar nu le car degeaba cu mine….

26. Mi-am pus uscatorul de par desi la hotel aveam uscator sau, cel putin o casca de baie. Mi-am pus fierul de calcat cand am mers la mare dar n-am calcat nici o haina. Mi-am pus epilatorul crezand ca voi avea nevoie pentru axila dar nu s-a intamplat. Mi-am pus mai multe incaltari in ideea ca se rupe vreuna, dar n-a fost cazul.

27. CIND MERG IN CONCEDIU IAU CU MINE UN BORCAN CU MIERE;CONSERVE DE TON SI UN SALAM SA AM IN CAMERA PROVIZI IAU CARTII SI COSMETICE SA NU MA PLICTISESC IN CAMERA SAU IN ZILELE PLOIOASE

28. Este draguta tema acestui concurs. Am carat dupa mine destul de multe lucruri inutile, cum ar fi table/sah/remi, carti, recipiente destul de mari de sampon sau demachiant/machiaj, haine mai groase cand afara era cald, rachete de badminton.

29. Am carat fara nici un rost haine pe care nu le-am imbracat niciodata care nu-mi era de nici un folos am mai carat si altele cum ar fi table/sah/remi, carti, recipiente destul de mari de sampon sau demachiant/machiaj etc

30. Am mers la munte acum cativa ani si mi-am pus in bagaje doua perechi de pantofi cu toc. Bineinteles ca nu i-am folosit pentru ca a fost frig si a nins mult.

31. Am carat haine de vara in timpul iernii. Era o greseala,dar totusi era interesat cand controlori au vazut hainele de vara (afara era in jur de -4 grade).

32. Am plecat la o nunta impreuna cu sotul meu si cu o singura rochie de seara, neagra, mulata, fermoar cat tot spatele, foarte eleganta. In rest aveam numai haine de munte, pantaloni de ski, pulovar, geaca. Ne pregatim sa mergem la eveniment, sotul gata, mai trebuia inchis fermoarul meu care cedeaza … Rochia a fost un lucru inutil in bagajul meu, nu am reusit sa o folosesc.

33. In mod inutil am luat prea multe haine pe care nu am avut timp sa le port pe parcursul calatoriei, bijuterii si accesorii doar pentru a fi pregatita si asortata in orice situatie. Cand facem bagajul avem tendinta sa punem multe lucruri, mai multe decat necesar, doar pentru a fi pregatite in orice situatie, in functie de evenimentele care pot aparea.

34. Cele mai inutile lucruri au fost sa iau multe oje si machiaje,si nici nu am avut timp sa le folosesc pe toate.Dar asta e asa suntem noi fetele punem de toate sa fie mai ales haine si incaltaminte.Pe langa faptul ca imi pun multe mai cumpar si multe altele pe langa care nu-si au rostul si de obicei ajung cu mai multe bagaje acasa.

35. Cele mai intile lucruri luate cu mine au fost: o pereche de pantofi pe care nici macar nu am avut motiv sa-i scot din valiza, un costum, o „tona” de carti in ideea ca in timpii morti sa pot combate plictiseala.

36. Normal ca in toate bagajele mele am haine care sigur nu ajung sa le port, dar le iau in caz de orice 🙂 Inutil mai iau si multe incaltari, multe prosoape de plaja si lista poate continua

37. In ultima vreme ma straduiesc sa iau cat mai putine lucruri cu mine si am inceput sa reusesc. Cred ca cele mai inutile lucruri pe care le-am luat cu mine au fost fier de calcat (de voiaj, intr-adevar), prea multe haine, prea multe perechi de incaltaminte, chibrituri, etc.

38. Cele mai inutile lucruri clar eu le iau, indes in bagaje pana se rupe fermoarul:)) ultima patanie a fost sa mi pun acetona care a curs si mi a distrus si geanta si a curs si peste sandvisuri… alte lucruri ar mai fi 100 de rochite de club pentru ca sunt tare sucita si niciodata nu ma hotarasc cu ce o sa ma imbrac daca ies undeva si bineinteles incaltaminte cu toc inalt care ocupa f mult spatiu si cand vine vorba sa i incalt imi iau eventual ghetele de strada fara talpa inalta :))

39. Cel mai ….neobisnuit lucru, de fapt, lucruri au fost: o laveta pentru vase si un pamatuf pentru sters praful.
    Am si eu o obsesie: ma tot gandesc ca acolo unde merg, poate nu au asa ceva…..si atunci, ca sa nu am parte de surprize, le iau cu mine.

40. Acum ceva ani de zile (aproximativ 7) am fost in SUA, auzisem ca nu e bine sa ajungi la doctori, altfel iti vinzi casa. Asa ca m-am dus la doctorul de familie, care mi-a dat retete pentru diferite boli, unele nici nu auzisem de ele. Venisem pe aeroport in bagajul de cala cu un teanc de retete si o sacosa imensa de medicamente printre haine. In mod normal nu ar mai fi trebuit sa exist la toate bolile care erau scrise acolo.
    In bagajul de mana mi-am pus lucruri necesare pentru 3-4 zile, cineva primise bagajul dupa trei zile, i se ratacise. Cel mai neplacut moment pe aeroportul de unde aveam legatura spre SUA, mi-au controlat bagajul de mana. Un tanar cu manusi a inceput sa scoata tampoane, chiloti, pijama si alte lucruri. La sfarsit bietul om era rosu de rusine ca a umblat si verificat amanuntit fiecare „produs”.

41. Am obiceiul sa imi aduc din vacanta tot felul de pietricele pe care le gasesc pe plaja.Asa am ajuns intr0un concediu sa aduc cu mine o punga plina…nu prea am avut limita.Dar a meritat,pietricelele care erau pe o plaja exotica sunt acum la mine in acvariu .

42. Super concurs! Mi-a pus memoria la incercare! Mi-am amintit cu drag de excursia in Scandinavia cand, pe linga bagajele mele (haine groase si caciula de blana) am dus cadou unei prietene, la cerere, faina de porumb pentru mamaliga – 4 kg! Fiind plecata de mult timp din tara, i se facuse dor de branza cu smantana si mamaliga! Si, daca branza si smantana puteau fi inlocuite de cottage cheese, nimic de pe rafturile de la magazinele vizitate nu semana cu mamaliga sau inlocuitor!

43. Cele mai ciudate/inutile lucruri pe care le-am pus în bagaj au fost: umbrela, prea multe oje, trusa de machiaj IMENSA, samponul, prea multe carti si gentute. Acestea din urma le-am crezut folositoare dar de fapt nici nu m-am atins de ele si mi-au ocupat si jumatate din bagaj.

44. cele mai caudate lucruri…sa vedem:niciodata nu plec fara prelungitor, patent, surubelnita…chestii d-astea cu care mai mesteresti cate ceva…trebuie sa recunosc ca nu le-am carat cu mine degeaba in toate cazurile…

45. Am pus prosoape si uscator de par în timp ce am stat la hotel, farduri si oje pe care nu am avut timp sa le folosesc, prea multa incălțăminte și prea multe haine.

46. Din pacate, inca nu m-am invatat minte si de fiecare data cand plec, car dupa mine foarte multe cosmetice: gel de dus, sampon, creme, masti de fata (toate au minim 200 ml, bineinteles) si foarte multe accesorii, coliere, cercei si inele pe care evident ca nu apuc sa le port. 🙂

47. Cele mai ciudate obiecte si lucruri luate in bagaj au fost: multe pungi cu pufuleti, seminte de floarea soarelui pufarine, si pasta de mici speciali pentru prietenii din Belgia care nu au asa ceva.

48. Calatoresc timp de 7 ani, sunt studenta si in timpul acestor ani am avut multa experienta in pregatirea bagajelor. Mereu se intampla sa ai dorinta sa pui intr-o valiza toata casa, dar din pacate nu mi-a iesit niciodata asta. Asa ca de fiecare data incerc sa iau strict necesarul (bineanteles pentru o fata strict necesarul este toata garderoba ei). Cele mai ciudate lucruri pe care le-am transportat cred ca au fost set de bisturii (din cauza lor m-au oprit la vama si au inceput sa ma intrebe de ce le duc in alta tara), dinti din acrilat, si o valiza plina cu ate pentru crosetat. Calatoresc foarte des si imi place asta.

49. Calatoresc in fiecare an de vreo cateva ori …sincer nici un bagaj nu e indeajuns de incapator pentru mine ….deci pe langa cosmetice pe care le pot achizitona din tara respectiva tot cele din Romania sunt cele mai bune; incaltaminte si haine la greu sa nu mai zic de gablonturi…dar in categoria lucruri ciudate ar fi mierea ( nu exista comparatie cu cea traditionala romaneasca,am nevoie de ea in fiecare dimineata); chiar si slanina, cozonac (am adus odata ptr o prietena romanca si ea)

50. imi luam niste carti dar niciodata nu reauseam sa le citesc sau imi luam niste dosare de la serviciu ca sa le finalizez dar numai de munca nu aveam chef cand ajungeam la destinatia de vacanta

51. Cel mai ciudat obiect adus de mine in bagaj tocmai din Londra a fost o rola de hârtie igienica.Vara-mea îmi spusese sa ii cumpăr din Tesco,insa cum am reusit s-o bag in bagaj….e o nebuloasa.Si englezii ăștia n-au o pufosesenie ca noi,au o ditamai rola,,îndesată si cântărește jumătate de kg!

52. cele mai ciudate si deloc folositoare lucruri pe care le-am pus in bagaje pentru vacantele mele au fost top trei : 1. placa de par atunci cand am mers la munte cu cortul ,2. un mini cactus de 20 cm pe care l-am luat la mare in Grecia ( nu avea cine sa il ude acasa si imi era ca moare 10 zile )si 3.crema autobronzanta tot la mare doar ca la Neptun .

53. Cele mai ciudate lucruri: betisoare chinezesti si conuri parfumate.

Cele mai inutile lucruri: fierul de calcat (pe care nu-l folosesc niciodata), foarte multe genti, foarte multe incaltari, foarte multe haine, pe care n-apuc sa le iau pe mine, plus fardurile (pe care niciodata nu le folosesc in excursii ca mi-e lene).

54. Cel mai inutil lucru pe care l-am pus in bagaj a fost o carte. Cine mai are timp sa citeasca o carte atunci cand te duci la munte cu prietenii?

55. Cel mai inutil lucru pe care l-am pus in bagaj a fost laptopul care nu mergea deloc fara incarcator, pe acesta din urma uitandu-l cu desavarsire acasa.

56. Cred ca fiecare data cand ma duc undeva car cu mine un bagaj de 2 ori mai mare decat am nevoie.:) Am la mine haine si haine si haine, mancare- care ajunge acasa fara a fi mancat, si carti. Cand sunt in natura am obiceiul sa adun flori, fructe, pietre etc. Cam astea sunt in bagajul meu. 🙂

57. Cu multi ani in urma, pentru o vizita la ceva prieteni vechi, am inghesuit in bagajul de mana fooooarte multe sticlute de 100ml pline cu o anume bauturica…..

58. Cel mai ciudat lucru pe care l-am pus in bagaj a fost un fruct de cactus!Avand in vedere faptul ca era plin de tepi si ca l-am pus in geanta de mana,de fiecare data cand cautam ceva prin geanta,ma intepam :)) Si asta chiar si dupa cateva saptamani dupa ce il scosesem de acolo,pentru ca ramasesera cativa tepi in urma lui 😀

59. Inutil nu a fost dar am putut lua in bagajul mare de avion un miel taiat si inghetat,vin si salamuri toate pentru cei dragi din strainatatea,venea sarbatoarea de Paste si de aceea, iar lucruri inutile ca de fiecare data o femeie nu are niciodata destule lucruri la ea cum ar fi incaltari, haine, bijuterii, produse de machiaj si ingrijire personala, deoarece pentru o saptamana si ceva cat am stat mi-am luat lucruri cat pentru o luna:))

60. Cel mai inutil lucru pe care l-am pus de cateva ori in valiza este costumul de baie, avand in vedere ca excursia era la munte si era destul de frig pentru a face plaja.

61. Nu imi amintesc sa fi pus lucruri ciudate in vreunul dintre bagaje, insa sunt constienta ca aproape de fiecare data imi pun probabil foarte multe lucruri inutile, „in caz ca”, insa rareori ajung sa le folosesc.

62. Eu am fost pe Transfagarasan , dupa am fost in Valea Prahovei, Busteni, am facut trasee de munte, ne-am cazat la pensiuni, si desi era foarte frig, eu mi-am luat cu mine, pe langa hainele comode jeans, tricouri si pulovere, rochite, sandalute cu toc, haine elegante, care mi-au fost total inutile si au ocupat spatiul degeaba. Dar in mintea mea….”daca mergem la vreo petrecere eleganta, daca iesim la un restaurant cu pretentii, daca…” si cu acesti „daca” i-mi umplu inutil valiza cand stiu sigur ca facem doar drumetii :), of , fete nebune… 🙂

63. Cred ca cel mai inutil lucru pe care l-am luat in bagaj ( si pe care insist sa il iau in continuare, ca doar de, nu se stie niciodata ) este feonul.

64. O oala de gatit ajunsa din greseala in bagaj. Va dati seama ce fata am facut la destinatie cand am despachetat, mai mult nici pana acum nu stiu cum a ajuns acolo.

65. De obicei tinutele pe care le voi purta in calatoria propriu zisa sunt gandite de acasa, insa cele mai ciudate si inutile lucruri care le-am dus cu mine au fost: o coronita de printesa, papuci cu toc foarte inalt nefavorabili plimbarilor si prea multe produse cosmetice pe care nu apuc sa le folosesc.

66. Hello!

Nu am ocazia sa calatoresc foarte des, dar de cele mai multe ori, cele mai inutile lucruri din valiza mea se dovedesc a fi perechile de ochelari de soare. Niciodata nu reusesc sa port macar o pereche. 🙂

67. de fiecare data imi car foarte multe haine , multe cosmetice si foarte multe lucruri inutile : uscator de par ( chiar daca merg la hotel , unde au ) , fier de calcat , etc

68. burtiera, sarma de legat eventual valiya in cay de distrugere, cana de facut cafea+niciodata nu am facut cafea cu cana, sunt la restaurantul hotelului destule !

69. cutit, furculita, lingura, lingurita-niciodata nu le-am folosit; palarie, evantai-niciodata nu le-am folosit; pix, stilou- niciodata nu le-am folosit !

70. Odată am cărat degeaba boxe pentru laptop (bineînțeles că laptopul a fost uitat acasă), altădată am cărat un feon (deși la majoritatea hotelurilor găsești feon la baie), altădată am cărat un joc de rummy și un dvd player (pentru un film seara), evident că nu au fost folosite…

71. multe rochii si pantofi cu toc in caz ca ies in vreun local mai elegant, dar de cele mai multe ori ma imbrac tot cu hainele mele sport si pantofi comozi 🙂

72. Doua umbrele inca nescoase din toc, m-au insotit absolut inutil in ultimele calatorii. Stiu, veti spune ca sunt o norocoasa de vreme buna si chiar asa si este, daca nu as pune la socoteala faptul ca mereu, dar mereu uit acasa costumul de baie … in locul umbrelelor.

73. Cel mai ciudat lucru care l-am luat cu mine fara sa am habar de unde a aparut,au fost chilotii bunicii (gogosarii).Nu pot sa imi dau seama cum au aparut in bagajele mele si nici bunica nu stie (cel putin asa ma minte).Un lucru cu adevarat misterios,demn de un episod din Dosarele X.”Adevarul e dincolo de noi”.

74. Cel mai ciudat lucru pe care l-am pus în bagaj a fost, cu siguranță, fierul de calcat. Sunt o perfectionista și îmi place sa am totul bine pus la punct, iar hainele pe care le port trebuie sa arate impecabil.

75. Pai eu si sotul am tot calatorit si am trait cu bagajele mereu dupa noi timp de 10 ani,asa ca eu cred ca ma pricep f bine la impachetatul lucrurilor cat si la asezatul lor in bagaj ptr o eficienta cat mai buna.Asadar am tot aranjat tot felul de haine,produse ingrijire corporala,cadouri ptr cei dragi.Cand zburam cu avion eram limitat la bagaj,insa cand calatorim cu masina nimic nu ma poate opri in a lua dupa noi tot ceea ce consider ca este necesar,astfel ca avand si un bebe de 10 luni ,o fetita dulceee,luam cam totul…si astfel ajungem ca masina sa fie blindata,saracul sot de abia reuseste sa vada geamul din spate!O zi buna va dorim!

76. Fie, ca optam pentru o vacanta tipica, in care, ne propunem sa vizitam toate obiectivele turistice si punctele de atractie de pe traseul ales, fie, ca preferam o vacanta relaxanta, in care, sa savuram specificul zonei (traditii, obiceiuri), pentru ca voyage-ul nostru sa fie cat mai interesant si mai placut, se impune o organizare eficienta, pornind, in primul rand, de la alegerea bagajelor, cu care vom calatori.
    Șampon, săpun, deodorant… sunt, de multe ori, cele mai grele elemente din bagajul tau. Cel mai bine, este sa aplici principiul: „Revansa cosmeticelor de mici dimensiuni”!, respectiv, sa folosesti mostre, esantioane – mini formate, la inceputul calatorie/excursiei și, apoi, să cumperi, la fata locului, produsele necesare.
    Inainte de a impacheta, din primul magazin de cosmetice sau farmacie, aleg produse de curatare si infrumusetare multifunctionale. Aceste produse de tip 2 in 1 sau 3 in 1 imi fac bagajul mai usor si mai practic.
    De multa vreme, am invatat, ca, nu trebuie sa imi incarc bagajul cu „ïnutilitati”, precum, fier de calcat, umbrele, prea multe haine, pantofi cu tocuri, foarfeca, obiecte inutile si grele, trollere masive.
    In schimb, de fiecare data, cand plec, imi iau cu mine un rucsac, mai mic, si… gol (rucsacul din panza este mai usor decat cel din piele!). La destinatie, imi este de mare folos, pentru ca pot tine in el o sticla de apa, o haina subtire, de ploaie, sapca, ochelari de soare, aparat foto, harti si alte souvenir-uri, pe care le-as putea cumpara. Deasemenea, nelipsit, imi este incarcatorul/adaptorul universal, cu care pot sa-mi incarc linistit gadget-urile indiferent de voltajul sau de tipul de priza pe care il gasesc la hotel.

77. Cele mai inutile obiecte pe care le-am luat cu mine au fost: 3 perechi de pantofi cu toc intr-un city break de 3 zile in conditiile in care stiam ca nu o sa ii folosesc, o placa de par in conditiile in care stiam ca o sa ploua si 15 rujuri.

78. Am pus in bagaj pentru a aduce acasă mai multe piese de schimb ….pentru o masina ….
    Nici nu le pot pronunța ” axa cu …” , ” rulmenți” ….” Chiuloasa ” ….dar vorba-i vorba si ma aștepta unchiul meu nerăbdător in Romania sa le primească…..In rest machiaje si iubire !