Booking.com

Salina Turda și unul dintre cele mai frumoase sate din România

Nu e de mirare că Transilvania e atât de căutată de turiștii care ajung la noi în țară, ba chiar și pentru români e...

Turul României 4: Cetatea Alba Carolina – o stea norocoasă

S-a vorbit și s-a scris mult în ultimul timp despre Cetatea de la Alba Iulia și pe bună dreptate. În urmă cu vreo 10...

Turul României 4: o vacanță memorabilă

Cu câteva zile înainte să plecăm la drum, în Turul României 4, am pus la punct un plan, am făcut câteva rezervări la hoteluri...

Turul României cu rucsacul în spate 3: Sighet

Se spune că Maramureșul și Bucovina sunt singurele regiuni din România unde tradițiile se păstrează vii. Aşa, ca pe vremuri. Se zice și că...
Turul ROmaniei cu rucsacul in spate -varful Omu

Turul României cu rucsacul în spate 3: Vârful Omu

Turul României cu rucsacul în spate are pentru mine două semnificații. În primul rând, asta e ocazia cu care mă deconectez cu totul de...

România la înălţime

Au început Jocurile Olimpice de la Londra şi asta o ştie o lume-ntreagă. În prima zi de competiţie Alina Dumitru (judo) ne-a făcut să...

Turul României cu rucsacul în spate (2)

În fiecare an facem câteva călătorii de câte o săptămână în afara ţării şi cum dă firul ierbii weekendurile nu prea ne mai prind...

Trekking în Retezat – doi ochi albaştri

Când am ajuns la Cabana Pietrele, locul care avea să ne fie casă și masă vreo 3 zile, vremea era exact așa cum nu...

Vf. Peleaga – cum mi-am învins frica de înălţime la peste...

Am pe birou o fotografie tare dragă. Anul ăsta m-am vindecat de teama de înălțime (măcar parțial) - în Retezat, într-o zi de august...
Turul Romaniei cu rucsacul in spate

Turul României cu rucsacul în spate

Anul trecut am luat rucsacul, cortul și pe Maria și am plecat la drum. Nu ne era foarte clar unde. Știam că vrem să...

Parcul Naţional Domogled – Valea Cernei: Aşa NU

Nu auzisem prea multe lucruri despre Parcul Naţional Domogled - Valea Cernei, cu excepţia câtorva imagini tare frumoase surprinse într-un reportaj TV. Parcul ascunde o...
Când Dunărea întâlneşte munţii: Cazanele Mari

Dacă ar fi să aleg un loc preferat dintre cele aflate pe malul Dunării (și nu mă refer aici la orașe), aș alege fără...
Baile Herculane

Băile lui Hercule, de la Roma în România

Prima dată am fost la (Băile) Herculane prin '95 şi am găsit atunci hoteluri care încă păstrau un iz comunist, centrul vechi în paragină,...

Când Dunărea întâlneşte munţii: Cazanele Mici

Am ajuns Cazane la finalul unei călătorii care a avut ca punct de plecare tot Dunărea, în Deltă.  Cobor din tren în gara din...