Booking.com

Pe două roți în Thailanda: Parcul Național Hat Chao Mai (VIDEO)

Ne îndreptam spre Baan Chao Mai într-o Toyota argintie nou-nouţă cu un șofer ce nu vorbește boabă de engleză și spre deosebire de ceilalţi...

Koh Kradan: locul în care nu ai nevoie de ceas

Ora 9: Dimineaţa marea e umflată până în buza plajei dar la fel de liniștită ca o ciorbiţă caldă într-un castron. Orice barcagiu serios...

Vacanţă în sudul Thailandei: ghid practic pentru o călătorie off-the-beaten-track

Am plecat de acasă cu geaca de iarnă, ditamai șalul la gât și un rucsac. Fusese o zi lungă de muncă, pregătiri, împachetat și...

Idei de weekend liniștit: la mare în Bulgaria, Krapets

În ultimul weekend din august, în fuga din fața caniculei și în căutarea unui strop de răcoare, am fugit spre mare. După ce am...

Review Hotel Zornitza Sands & Spa – vacanță zen la Sveti...

În urmă cu ceva ani mi se părea o super fiță să vrei să stai la un hotel chiar pe malul mării și cu...

Idei de weekend: Ce să faci în afară de plajă în...

O vacanță la mare, fie ea și în varianta de weekend nu înseamnă să stai cu burta la soare de dimineață până seara. La...

Vacanță la capătul țării: Sulina, Delta Dunării

Când te gândești la Delta Dunării, cel mai probabil îţi vin în minte canalele, stuful, păsările, satele mici și în general sălbăticia pe alocuri...

Idei de weekend: road trip pe Coasta Mării Negre – Nessebar,...

Plajele din nordul Bulgariei le-am văzut acum 2 ani (articolul devenit atât de popular pe internet e aici), îmi place la nebunie Balcicul, mai...

Vacanță în Croația| Ce poți face 4 zile în Dubrovnik –...

"Dubrovnik e perla Adriaticii", auzisem în stânga și-n dreapta înainte să plecăm în Croația. Alții vociferau că "e prea turistic, dom'le, nu e nimic...

Vacanță în Croația| Review Hotel Adriatiq Zora

După primele zile în Croația, pe Coasta Dalmației - Zadar și Nin, am plecat mai departe, în sud, următoarele 4 zile fiind dedicate Parcului...

Idei de weekend: probabil cel mai frumos loc din sudul litoralului...

În ultimii zece ani nu am ajuns de prea multe ori pe litoralul românesc - le pot număra pe degetele de la o mână,...

Vacanță în Croația| Ce poți face 4 zile în Zadar

Dacă m-ar fi întrebat cineva înainte să ajung în Zadar ce știu eu despre acest oraș, i-aș fi răaspuns că e în Croația, pe...

Eleniada – Turul Peninsulei Sithonia

Ca în fiecare an, îmi place să-mi caut un loc pentru concediu din timp. Motivul? Pentru a profita de ofertele early booking. Anul acesta...

Aproape totul despre Lefkada

Lefkada e o insulă foarte cochetă din Grecia, cu o istorie destul de zbuciumată şi cu nişte plaje pentru care merită să parcurgi 1000...