Home » Archives by category » Idei de vacanță » Călătorii cu copiii

Vacanța de iarnă cu copiii: unde mergem, ce facem și ce punem în bagaj

Deși-s născută în miezul iernii, nu mă dau deloc în vânt după anotimpul ăsta rece și imediat ce trec Sărbătorile încep să visez la primăvară, la copaci înfrunziți, soare blând și temperaturi peste 20 de grade Celsius. Doar că la noi în țară iernile ultimilor ani și-au intrat în drepturi abia în ianuarie, uneori chiar […]

City break cu copiii: ce să pui în bagaj și ce să lași acasă

N-am fost niciodată prea bună la făcut bagaje și nu pentru că aș fi uitat vreodată acasă ceva important, ci pentru că de fiecare dată mai mult de un sfert din bagajul meu erau lucruri complet inutile, pe care le-am cărat degeaba. Și uneori asta a fost dureros la propriu – cum s-a întâmplat în […]

Probabil cea mai cool experiență cu copiii: cu caiacul de la Tulcea la Mila 23

Sunt mereu in cautare de locuri noi unde sa merg cu familia, uneori vrem doar sa ne relaxam, sa nu facem nimic – poate doar sa stam pe iarba sau pe un sezlong, sa citim o carte si sa il supraveghem pe cel mic cum se joaca. De cele mai multe ori insa, vacantele si […]

Review: Hotel Europa Eforie Nord – ZEN total, de la cel mai mic la cel mai mare

Este al doilea an consecutiv când, după mulți ani de trecut granița vara, alegem să mergem pe litoralul nostru la mare. PEntru că sezonul ăsta nu putem pleca în vacanță decât în weekenduri, odată cu jumătate din Românie, îmi aleg cu grijă destinațiile și încerc să cântăresc foarte bine raportul timp petrecut pe drum versus […]

În vacanță activă cu copiii: 4 locuri în care îți recomandăm să mergi în 2016

De când a apărut copilul în familia noastră, ni s-a schimbat parțial stilul de a călători și optica în ceea ce privește alegerea destinațiilor de vacanță. Uneori ne-am mai permis luxul să îl lăsăm un weekend și rar, o săptămână la bunici ca să ne satisfacem și nevoia de aventură – ture pe munte sau […]

Vacanță în Croația| Road trip de la nord la sud: traseu, buget, sfaturi de călătorie

Anul trecut, înainte să înceapă sezonul estival, adică la început de mai, ne-am făcut bagajele și-am plecat într-un super road trip în Croația, cu opriri sau excursii de o zi în Serbia, Bosnia și Muntenegru. Am plecat la drum cu gândul că mergem într-o țară extrem de scumpă, care ne va secătui bugetul de vacanță, mai […]

Review| Castelul Mikes din Zăbala – probabil cel mai romantic loc din România

În mijlocul Ținutului Conacelor, pe malul unui pârâu pe nume Zăbala, am găsit într-unul din weekendurile trecute un loc despre care merită să povestim mult și bine de-acum încolo. Un loc despre care nu greșim cu nimic dacă spunem că este, probabil, cel mai romantic din România și tot atât de potrivit pentru o vacanță în […]

Mini vacanța de 1 Decembrie: 10 locuri în care să mergi cu prietenii și familia

Anul acesta suntem norocoși la începutul iernii, avem o mini vacanță de 4 zile, chiar patru și jumătate, dacă iau în calcul și ziua de vineri. Pe scurt, 27 noiembrie – 1 decembrie 2015, 5 zile și 4 nopți cu care să jonglăm cum vrem, în funcție de preferințe și de buget, bineînțeles. Anul trecut […]

Idei de weekend în inima Transilvaniei: Criț

La Criț am ajuns prima dată anul trecut, într-o zi ploioasă de vară timpurie. Cu un bebe de doar 3 săptămâni în brațe, n-am putut să facem mare lucru în sat, am stat atunci la povești cu tanti Sofia, care ne-a deschis biserica fortificată. Ne-au fascinat istorisirile ei și ne-am promis să revenim pentru mai […]

Probabil cea mai cool atracție a anului pentru copii și părinți: Dino Parc Râșnov

Niște dinozauri adunați într-o pădure lângă Râșnov – ce e așa de interesant în toată povestea asta? Pe vremea când eram eu copil, băieții erau mai degrabă interesați de mașinile pe care le vedeau în surprizele de la guma Turbo iar fetele de nou-apărutele păpuși Barbie. Dinozaurii erau mai ceva ca balaurii cu 7 capete din […]

Idei de weekend: 3 locuri inedite pe care să le vezi de la Sunny Beach la Varna

Pentru că locuim în București, Bulgaria e întotdeauna pe lista scurtă când facem planuri de ieșit în weekend. Sutele de mii, milioanele de turiști români care i-au trecut granițele în ultimii ani m-au făcut cumva și pe mine să cred că nu prea mai are secrete. Cel puțin în ce privește costa Mării Negre, Varna […]

Idei de weekend: Ce să faci în afară de plajă în sudul litoralului românesc

O vacanță la mare, fie ea și în varianta de weekend nu înseamnă să stai cu burta la soare de dimineață până seara. La urma urmei nici nu e sănătos să o faci, mai ales că soarele arde rău la prânz și cei mai expuși arsurilor solare sunt copiii, cu toată protecția din lume. Dacă […]

Review hotel: Sol Nessebar Mare, Bulgaria – vacanță adevarată și pentru tine și pentru copii

Vine o vreme când hotelurile all inclusive sunt prioritare în căutările de cazare în vacanță – atunci când ai copii, mai ales ceva mai mari, peste 3-4 ani. Bebelușul meu e încă mic dar am în jurul meu o mulțime de mămici pe care le iau durerile de cap când se gândesc că trebuie să […]

Vacanță în Croația| Ce poți face 4 zile în Dubrovnik – cel mai frumos oraș de la Adriatică

“Dubrovnik e perla Adriaticii”, auzisem în stânga și-n dreapta înainte să plecăm în Croația. Alții vociferau că “e prea turistic, dom’le, nu e nimic autentic acolo”, “e scump rău” iar unii o țineau pe-a lor: “ești nebună, te duci cu copilul la plajă acolo! Păi ăia nu au plaje!” Am planificat road trip-ul în Croația […]