Dragă Moș Crăciun – 15+ cadouri cu care să impresionezi orice plimbăreț

elefant.ro

Îmi place să fac liste de tot felul – cu destinații unde vreau să ajung, de cumpărături, treburi de rezolvat, dar cele mai dragi îmi sunt listele cu cadouri pentru Moș Crăciun. Mai mult cu cadouri pe care să le ofer decât cele pe care mi-aș dori să le primesc dar și într-o situație și în alta întâmpin de fiecare dată dificultăți.

Cel mai greu e cu EI, mai ales că îmi place ca darurile pe care le ofer să fie originale, dar și practice. Și, de ce nu, cele pe care le primesc aș vrea să fie la fel. Așadar,

Dragă Moș Crăciun,

Anul ăsta te rog mult de tot să îmi aduci un inel călător lucrat manual din argint ca cel de aici, cu toate că nu sunt fan al bijuteriilor și al briz-briz-urilor, inelul ăsta e un must have pentru o plimbăreață.

Sursă foto: www.obsidian.ro

Mai rămânem puțin la bijuterii, pentru că am descoperit unele unice în România și-mi plac mult de tot pentru că sunt naturale. Cum vine asta? Am văzut într-o zi, la gâtul unei prietene, un pandantiv în formă de frunză dar grozav e că era chiar o frunză aurită. Ea are un paltin japonez, dar în colecția Frunze mai sunt plop, stejar, mur, arțar, chiar și trestie și… pătrunjel! Și mai grozav e că nici nu costă atât de mult pe cât mi-am imaginat eu și sunt de mare efect! Moșule, unul din ăsta pentru mine, te rog!

Sursă foto: www.ariki.ro

Ce zici și de un tricou unicat Mândra Chic? Îmi place la nebunie proiectul, pânze, dantelării și broderii vechi sunt readuse la viață în cel mai chic mod iar atelierul e chiar în satul Mândra, lângă Făgăraș (dacă aveți drum la Sibiu, puteți să îi faceți o vizită). Singurul motiv pentru care nu am încă un tricou Mândra Chic e că nu m-am putut hotărî asupra unui text haios și inteligent pe care fetele să îl brodeze. Dacă voi sunteți mai inspirate, aruncați o privire, vă puteți personaliza cu ce text vreți voi un tricou pe care să-l faceți mândru. Dacă nu, să știți că există și tricouri pentru oameni grăbiți, gata brodate, numai bune de purtat. Take a look și pe pagina lor de Facebook.

Sursa foto: http://mandrachic.blogspot.ro

Așa cum Paris is always a good idea, tot la fel cu cărțile nu dai niciodată greș. Și ca să fim sigure că nu o dai în bară și ca să-ți ușurăm munca, am făcut noi câteva liste cu cele mai bune 100+ cărți travel related pe care orice pasionat de călătorii o să le adore. O să fie foarte greu să alegi doar una!

alte 55 de carti de travel

Se știe că femeile nu își găsesc niciodată cheile în geantă iar eu nu sunt o excepție. Dar imaginează-ți că niciodată nu găsesc pașaportul în geantă, atunci când trebuie să îl prezint la control dar eu am grijă întotdeauna de toate pașapoartele familiei și niciodată nu știu care al cui e. Tare de folos mi-ar fi nu una, ci 3 huse personalizate pentru pașapoarte, al meu culoare asta lime pe care o ador!

husa pasaport personalizata
Sursa foto: http://gabrielgeller.com

Dar pentru că de Crăciun îmi place mai mult să dăruiesc decât să primesc, m-am gândit și la EL, care își dorește un multitool din ăsta. Zice că i-ar folosit pe munte, dimineața la cort când trebuie să îmi deschidă mie o conservă, să înșurubeze, să deșurubeze și taie cu fierăstrăul și cine știe ce-o mai face cu un așa cuțit multifuncțional. Important e că EL și-l dorește.

Și mai vrea ceva, ca o completare, zice el – un ceas cu altimetru, barometru și termometru din ăsta. Sau din ăsta.

ceas-casio-outgear-sgw-400h-1b2ver-twin-sensor-138986

Și pentru că sunt generoasă, vă mai dau câteva sugestii, în caz că sunteți în pană de idei de cadouri pentru Crăciun.

Bilete de avion sau gift card pentru bilete de avion. Fii sigură că nu dai greș cu asta. Dacă știi că omul drag căruia vrei să îi faci o bucurie plănuiește deja o călătorie, ajută-l și ia-i tu biletele de avion. Dacă încă stă pe gânduri sau biletele sunt prea scumpe, fă-i cadou un voucher cu care să-și împlinească orice vis vrea. Eu am găsit la GoTravel, Wizz Air (cu valori de 25 și 50 de euro),  BlueAir (între 25 și 200 de euro), Alitalia, Ryanair.

Pentru cineva care călătorește des cu avionul, un troller cu cântar încorporat e un must, mai ales că noi, femeile, avem un talent fantastic să ne încadrăm la mustață în ceea ce privește kilogramele bagajului. Mie îmi place mult ăsta.

troller bagaj de mana 2

Dacă prietenii tăi sau cineva drag călătorește de mai multe ori pe an în străinătate, ce zici să îi faci cadou un card de asigurarea de sănătate pentru toate călătoriile dintr-un an? E foarte confortabil să uiți de grija asta pentru 365 de zile, oricând îți vine să pleci la drum. Eu am folosit doar cardul MyTRAVELS de la Gothaer și îl recomand.

TeamDeals

De când am fost la Praga pe tocuri, mi-am jurat că în city-break-uri nu o să mai am în bagaj decât încălțăminte comodă, cel mult 2 perechi de schimb. Cea mai bună variantă e o pereche de walking shoes, care mă scapă de multe bătăi de cap, bătături, picioare umflate și alte probleme. Ăștia sunt ultima fiță.

Printre cadourile pe care le-am făcut de-a lungul anului și care au fost foarte apreciate de prietenii mei, au fost cele care au legătură cu mersul pe munte.

Un mini-aragaz din ăsta, de exemplu, e foarte bun să faci o cafea dimineața, când ești la peste 2000 de metri altitudine sau să faci un ceai copilului. Am simțit nevoia unuia și în roadtrip-uri, când ne cazam peste noapte la pensiuni care nu ofereau micul dejun iar orice cârciumă unde am fi putut să mâncăm o omletă decentă era la zeci de kilometri distanță. Un mini-aragaz nu costă mult și e foarte ușor de cărat în bagaj (unele au doar 100 de grame). Nu mai vorbesc dacă îl pui în mașină și îl folosești în camping.

mini aragaz camping

Și un hamac e un cadou excelent, mai ales că poate fi folosit în cele mai creative moduri, atât vara cât și iarna. Poate fi pus și în casă (dacă ți se pare o idee bună să găurești pereții sau tavanul) și să creezi un loc de relaxare, unde să citești o carte bună (pentru inspirație avem noi mai multe liste aici).

Sport Addict

Mie îmi place să ascult muzică în căști când sunt pe drum – mai ales în avion, tren sau mașină. Atâta doar că în geanta mea e mereu un monstruleț care încurcă firele căștilor și asta mă scoate din sărite. O pereche de căști wireless mi se pare o idee bună de cadou – de primit, mai ales. Sunt cam scumpe, dar cred că merită fiecare bănuț. Îmi plac astea de la Sony și astea Denon.

La final, nu știu dacă vouă vi s-a întâmplat dar eu am pățit-o: m-a prins ploaia, nu aveam husă pentru bagaj și inevitabilul s-a produs – toate hainele s-au făcut fleașcă și singura mea preocupare în acea vacanță era să scot toate lucrurile din bagaj și să le pun la uscat în fiecare loc nou în care ajungeam. Și pentru că nu prea am văzut soarele atunci, m-am întors acasă tot cu hainele ude.

Morala acestei povești este să nu pui întotdeauna hainele într-un sac impermeabil, ca să nu pățești ca mine. Merge și în saci de gunoi sau pungi de cumpărături, dar ca să fii o lady ori pentru cadou, îl recomand pe acesta.

sac impermeabil

***

Pentru și mai multă inspirație, citește lista pe care am făcut-o anul trecut! Vei găsi acolo o mulțime de alte idei de cadou pentru o plimbăreață sau, de ce nu, pentru un plimbăreț.

__________________________________________________________

Dacă vrei să fii mereu la curent cu destinațiile despre care scriem, intră în Gașca celor mai plimbărețe fete din România!
Urmărește-ne pe FacebookTwitter și abonează-te prin RSS la articole.
Loredana
Sunt și aici

Jurnalist de profesie, consultant în turism de 6 ani și blogger de travel de aproape 5 ani.
De când am devenit mămică, am continuat să călătoresc la fel de mult, doar că am încetinit ritmul. Dau oricând o vacanță la țară, într-un sat izolat, într-o casă de oaspeți cu poveste în locul unui city-break și o tură pe munte cu tot cu copil în spate pe o sesiune de shopping, cu fetele, la Milano.
Bucătăria locală e de cele mai multe ori motivul principal pentru care îmi fac bagajul și plec la drum și cele mai prețioase suveniruri cu care mă întorc acasă sunt gusturile, mirosurile și fotografiile pe care le fac cu DSLR-ul.
Visul cel mare e o călătorie cât vara de lungă în America Centrală și de Sud.