Home » Archives by category » Destinații » Thailanda

Thailanda necunoscută: 6 idei pentru o vacanță altfel

Thailanda este o destinație turistică faimoasă și din ce în ce mai accesibilă. Pentru vacanțe mai scurte de 15 zile poți să-ți iei viza direct din aeroport iar de curând autoritățile au anunțat scoatea taxei de viză în plin sezon. Îmi place la nebunie Thailanda, asta deja nu mai e un secret, doar că […]

6 provincii mai puţin cunoscute din Thailanda

Când vine vorba de Thailanda, probabil că vizualizezi imediat plaje exotice, palmieri, elefanți, insule și poate zgârie norii din Bangkok. Nume precum Pattaya, Koh Samui, Phuket, Krabi, Koh Phang-nga, Chiang Mai, Koh Phi Phi ți-au mai trecut prin fața ochilor cu siguranță, sunt probabil cele mai cunoscute destinații turistice. Dar Thailanda nu e doar despre […]

Bangkok de la înălţime – pe acoperișul celei mai înalte clădiri din Thailanda

Deși mulți turiști fac o oprire de 2-3 zile sau chiar mai puțin în Bangkok înainte să se îndrepte spre insule, capitala Thailandei merită mult mai multă atenție. Aș petrece zile întregi plimbându-mă prin piețe și aș încerca toate mâncărurile făcute acolo pe loc, cot la cot cu localnicii. Mi-ar mai trebui câteva zile ca […]

Pe două roți în Thailanda: Parcul Național Hat Chao Mai (VIDEO)

Ne îndreptam spre Baan Chao Mai într-o Toyota argintie nou-nouţă cu un șofer ce nu vorbește boabă de engleză și spre deosebire de ceilalţi thailandezi vorbăreţi și zâmbitori, al nostru nu zice nici pâs! orice l-aș întreba. L-am tocmit în aeroportul din Trang, de la primul ghișeul care ne-a ieșit în cale. Douăzeci de Euro […]

Koh Kradan: locul în care nu ai nevoie de ceas

Ora 9: Dimineaţa marea e umflată până în buza plajei dar la fel de liniștită ca o ciorbiţă caldă într-un castron. Orice barcagiu serios îţi va spune același lucru: dacă vrei să ajungi cu barca de pe Thailanda continentală pe Koh Kradan, până la botul calului, direct pe șezlong, trebui să pleci dimineaţă. Doar în […]

Vacanţă în sudul Thailandei: ghid practic pentru o călătorie off-the-beaten-track

Am plecat de acasă cu geaca de iarnă, ditamai șalul la gât și un rucsac. Fusese o zi lungă de muncă, pregătiri, împachetat și nu-mi doream decât să mă teleportez într-o secundă pe coasta Thailandei, în rochiță, cu o supă tom yum guung sub nas și un pai înfipt într-o nucă de cocos rece. Călătoria […]

21 de experiențe de neuitat din Thailanda

Deși am fost doar o singură dată în Thailanda (practic am intrat de două ori în ţară pe parcursul aceleiași călătorii în Asia: o dată pentru un roadtrip minunat în nord-est și o dată pentru un citybreak în Bangkok), amintirile de acolo sunt cele mai aromate și mai puternice dintre toate călătoriile mele. Să fie […]

Cu bicicleta în nordul Thailandei

Am învățat să merg pe bicicletă târziu, la 24 de ani, în pădurea de la Comana iar de atunci am mai mers o dată în jurul blocului și o dată în parc. De fiecare dată mergeam pe două roți cu teama că voi sfârși în vreun șant ori cu nasul de asfalt. Nu știam să […]

[VIDEO] Ce gust are Thailanda și cu ce se mănâncă

Când mă gândesc la călătoria în Thailanda, îmi amintesc de zâmbetele oamenilor. Ar fi și greu să nu mi se întâmple, doar am văzut numai zâmbete, oriunde am mers. Cu toate astea, primul zâmbet care-mi vine în minte este cel al lui Noi din Baan Pha Ngam care, după ce am mâncat câteva lăcuste prăjite, […]

De ce să mergi în Thailanda în timpul musonului

În Thailanda e de mers pentru cel puțin o lună, să ai timp să te acomodezi cu vremea, să înveți câteva cuvinte, să încerci să te furișezi printre localnici până când nu mai auzi vorbă în engleză, să le înțelegi stilul de viață și să ai timp să digeri tot ceea ce ți se întâmplă. […]

Traseu recomandat în partea mai puțin văzută a Thailandei

Cei mai mulți se gândesc la plaje întinse, palmieri, insule și mâncare bună atunci când le vine în minte Thailanda. E drept, și eu vizualizam cam același lucru înainte să încep să plănuiesc prima călătorie în sud-estul Asiei. Thailanda înseamnă însă mai mult de atât, Thailanda înseamnă zâmbet, budism, culturi cu orez, jungle, munți singuratici […]

[FOTO] Ce faci când nu știi engleză în Thailanda

Ea este Dim, are 12 ani și locuiește în Ban Pawai, un sat din Nong Hin, nordul Thailandei. De fapt, numele ei e mai lung si mai complicat de atât dar toată lumea îi spune Dim și așa mi s-a prezentat și mie. Eu sunt Narcisa, una dintre foarte puținii europeni pe care Dim i-a […]