Home » Archives by category » Destinații » Portugalia

Planuri pentru o vacanță în Madeira: bilete de avion, cazare, excursii

Ah de când visez la Madeira! De un an și câteva luni, mai exact. De fapt, am și avut bilete de avion pentru primăvara trecută, cu TAP Portugal, compania națională a Portugaliei care a hotărât atunci să renunțe la câteva rute, printre care și cea spre București. Prin urmare, am rămas cu planurile făcute și […]

5 motive să mergi la Cabo da Roca, Portugalia

Înainte să plec în Portugalia, mă tot gândeam unde pot să fug într-o zi din Lisabona. Știu foarte bine că nu am stare nici măcar când ajung pentru prima dată într-un oraș mare, cum e capitala Portugaliei și că am nevoie să evadez din aglomerație, măcar pentru o zi. Făcusem o listă mai lungă cu locuri unde […]

13 lucruri pe care să nu le faci în Lisabona

Dacă visezi la un city-break în capitala Portugaliei sau, și mai bine, dacă ai planificat deja o vacanță aici în viitorul apropiat, probabil că ai deja o listă cu ce ai vrea să vezi, să faci sau să mănânci. Poți să citești și articolul nostru, cum să vizitezi Lisabona aproape gratis, sigur o să te […]

Pasteis de Belem: din culisele celebrului desert portughez

Italienii au gelato, bulgarii au dulceața de trandafiri, francezii au croissantele și pain au choccolat, belgienii au gauffres iar turcii au baclavaua. Ce vreau să spun e că fiecare nație are un desert tradițional care e ca o carte de vizită. Pentru unele țări, așa cum e cazul Bulgariei, e chiar mai mult de-atât, e […]

Vacanță ca-n filme: Lisabona, Portugalia

E senzația momentului pentru turiștii români, un fel de Cenușăreasă a Europei care parcă a așteptat momentul potrivit să ni se dezvăluie și să ne facă s-o vedem și s-o iubim. Și știi ce? Chiar îi iese. Partea bună e că la miezul nopții nu o să se transforme ci, din contră, o să înflorească […]

Un cadou de nuntă inedit. În Portugalia

Vacanțele în care stau o săptămână cu burta la soare și mănânc de 5 ori la restaurantul hotelului nu sunt pentru mine. Chiar și atunci când stau 7 zile într-un hotel all inclusive, aleg destinații ofertante, care să-mi permită să plec dimineața și să mă întorc seara la hotel. Cred că unul dintre motivele pentru […]

Cum să vizitezi Lisabona aproape gratis

Lisabona a fost multă vreme o iubire neîmplinită, un oraș la care am visat mult, pe care mi l-am imaginat în fel și chip și am sperat să nu mă dezamăgească. Mi-am făcut planuri, am scotocit internetul și ghidurile turistice după informații de parcă era prima dată când plecam într-o vacanță, altfel spus m-am pregătit […]

Cea mai bună destinație pentru plajă din Europa

Înainte să te grăbești să-ți reorganizezi dulapul cu haine, să pui la păstrare costumul de baie și să scoți în față trench-ul, botinele și umbrela de ploaie, gândește-te că sunt încă locuri în Europa unde vara nu se dă plecată. Mai mult decât atât, în septembrie și octombrie e momentul ideal să pleci într-o vacanță […]

Plecăm la capăt de lume

Puțini știu că printre primele articole scrise pe TravelGirls sunt cele despre Lisabona. Ca să reușesc să îmi imaginez cum ar fi să merg acolo am vizualizat sute de fotografii, am citit zeci de rewiew-uri și m-am uitat la mai toate clipurile video pe care le-am găsit pe net. Ceva mai târziu mi-am zis că […]

Lisabona își spală rufele în public

Îţi prezentăm o serie de imagini surprinse pe străzile oraşelor pe care le-am vizitat noi sau cititorii noștri. Dacă şi tu ai amintiri frumoase, nu ezita să ne trimiți fotografiile tale pe adresa contact(@)travelgirls.ro şi ţi le vom publica pe site. Vezi mai multe aici: …. îşi spală rufele în public. Citește mai multe despre Lisabona – oraşul […]

10 iunie – Fado de ziua Portugaliei

Pe 10 iunie sărbătorim ziua națională a Portugaliei, numită de asemenea și Ziua Camões, ziua în care poetul național Luis de Camões a murit. În București va avea loc în cadrul festivalului urban Street Delivery un Concert de Fado susținut de Vicente și

Lisabona – oraşul celor 7 coline

Lisabona e oraşul îmbrăcat în faianţă azurie care îşi cântă trecutul şi pasiunea în fado, unde străzile înguste şi abrupte te conduc către panorame surprinzătoare dar şi către clădiri istorice, unde urcuşul pe coline se face cu lifturi de epocă. Oraşul acesta

5 motive să iubeşti Lisabona

Aleasă în 2010 «Destinaţia Europeană a Anului – alegerea consumatorilor», capitala Portugaliei te surprinde la tot pasul: muzica, mâncarea, arhitectura, străzile pavate, lifturile şi tramvaiul de epocă.