Home » Archives by category » Destinații » Croația

Vacanță în Croația| Road trip de la nord la sud: traseu, buget, sfaturi de călătorie

Anul trecut, înainte să înceapă sezonul estival, adică la început de mai, ne-am făcut bagajele și-am plecat într-un super road trip în Croația, cu opriri sau excursii de o zi în Serbia, Bosnia și Muntenegru. Am plecat la drum cu gândul că mergem într-o țară extrem de scumpă, care ne va secătui bugetul de vacanță, mai […]

City break Zagreb – probabil cel mai surprinzător weekend din vacanța în Croația

Zagreb nu e regina city break-urilor în Europa, nu înțeleg de ce turiștii nu se înghesuie într-un număr atât de mare ca în alte capitale, poate pentru că orașul abia își construiește o identitate. Și știi ce? E foarte bine așa, eu am găsit capitala Croației grozavă, avea un vibe atât de bun că mi-a […]

Vacanță în Croația| Ce poți face 4 zile în Dubrovnik – cel mai frumos oraș de la Adriatică

“Dubrovnik e perla Adriaticii”, auzisem în stânga și-n dreapta înainte să plecăm în Croația. Alții vociferau că “e prea turistic, dom’le, nu e nimic autentic acolo”, “e scump rău” iar unii o țineau pe-a lor: “ești nebună, te duci cu copilul la plajă acolo! Păi ăia nu au plaje!” Am planificat road trip-ul în Croația […]

Vacanță în Croația| Ce poți să faci 4 zile în Split

Split este cel mai mare oraș de pe Coasta Dalmației dar nu acesta e motivul pentru care e vizitat anual de milioane de turiști din toată lumea. Promenada romantică pe malul mării, orașul vechi și Palatul lui Dioclețian, portul și plajele de la malul Adriaticii, Dealul Marjan de unde poți avea pentru câteva clipe orașul […]

Vacanță în Croația| Review Hotel Adriatiq Zora

După primele zile în Croația, pe Coasta Dalmației – Zadar și Nin, am plecat mai departe, în sud, următoarele 4 zile fiind dedicate Parcului Național Krka, orașelor Trogir și Split și, desigur lenevitului pe plajă, la soare. De soare n-am avut parte decât într-una din zile – când am fost în Split dar n-a fost […]

Vacanță în Croația| Cascadele de la Krka – micro Paradisul de lângă Coasta Dalmației

Coasta Dalmației e fascinantă de-a lungul ei, de la nord la sud, din Zadar până în Dubrovnik. Cei mai mulți care își fac vacanța în Croația mai ales pentru prima dată își planifică traseul în așa fel încât să meargă și în centrul țării, la Plitvice. Puțini știu însă că la doi pași de coastă […]

Vacanță în Croația| Ce poți face 4 zile în Zadar

Dacă m-ar fi întrebat cineva înainte să ajung în Zadar ce știu eu despre acest oraș, i-aș fi răaspuns că e în Croația, pe malul Adriaticii. Atât! Cu toate că e al doilea oraș ca mărime de pe Coasta Dalmației (după Split), are un centru istoric pe care îl iubești de la primii pași, câteva […]

Falkensteiner Family Hotel Diadora în Punta Skala: cel mai bun hotel pentru familii din Croația

“Vrem să mergem în Croația cu bebe“, îmi anunțam eu prietenii cu ceva timp în urmă, moment în care au sărit cu toții să mă convingă să nu care cumva să comit acest gest necugetat, o să regret toată viața mea, o să-mi stric bunătate de vacanță dar, vai, cum de nu știu că dintre […]

Vacanță în Croația| Lacurile Plitvice sunt turcoaz?

Turcoazul ireal al Lacurilor Plitvice din Croația m-a captivat multă vreme și nu de puține ori mi-am zis că trebuie să fie ceva Photoshop la mijloc, “n-au cum dom’le să fie apele alea atât de turcoaz“. Primele impresii Ți se taie răsuflarea și ți se face pielea de găină când ajungi la primul punct de […]

Split îşi spală rufele în public

Îţi prezint o serie de imagini surprinse pe străzile oraşelor pe care le-am vizitat. Dacă şi tu ai amintiri frumoase, nu ezita să îmi trimiti fotografiile tale pe adresa narcisa(@)travelgirls.ro şi ţi le voi publica pe site. Vezi mai multe aici: …. îşi spală rufele în public. _____________________________________________________________________________ Dacă vrei să fii mereu la curent […]

Diocleţian îşi spală rufele în public